Vegan i L.A.

  • 0
Mat är snyggt. Särskilt om den är vegansk.

"Chicken" burger med sweet potato fries från en av mina favoritrestauranger, Native Foods i Westwood.

Portobello mushroom panini från ett annat favoritställe: Urth Caffé i Beverly Hills. Fem minuter efter att jag tog den här bilden gick Jaden Smith förbi på gatan.

Farmer's Salad med frukt- och nötbröd och Green Tea Boba. Urth Caffe i Pasadena.

Grilled veggie sandwich, också från Urth Caffé.

Antagligen det bästa jag ätit under hela min tid här: Mediterranian bowl från Real Foods Daily i Santa Monica.

Lasagne dränkt i tomat, också från RFD. (Min egen, hemlagade lasagne är bättre.)

Tempeh, ris, svarta bönor, grönsaker. RFD.

Någon slags "bowl" med tofu från Native Foods.

Min kompis om Native Foods: "Their drinks are bomb!" Ovan: grönt te och en kombination av grönt te, lavendelsaft och vattenmelon.

Spenatnudlar från en japansk restaurang i Westwood som jag tyvärr har glömt namnet på.

Hummus på 3rd Street Promenade i Santa Monica.

Vegan Banh Mi från Mendocino Farms i Downtown LA.

Rödbetspasta med avokado och pistaschnötter, hemlagat med inspiration av det här receptet.

Min go-to lunch på UCLA när jag inte tar med mig mat hemifrån: en vegansk wrap från Curbside.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar